Onödigt!

Ännu fler listor :)

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Jennika
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag va liten va det Jennifer nu är jag ganska nöjd
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hade jag vart kille och född 13 juni hade jag hetat Oskar, annars va mitt namn självklart.
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. När är du född? 15 juni-86
6. Vart bor du? I Vedum
7. Vart skulle du egentligen vilja bo om du fick välja? I Eskilstuna
8. Vad vill du bli när du blir äldre? Förskollärare

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
156 cm, liten men inget att göra åt
2. Hårfärg och frisyr? Ja du, brunt men påväg till blondt igen, halvlångt
3. Ögonfärg? Blåa
4. Har du några piercingar/tatueringar? En tungpiercing och 2 tatueringar (snart 3)

FAVORITER
1. Film? Dirty dancing
2. Låt? Just nu är det "Tid att gå vidare" - Barbados
3. Årstid? Sommar helt klart
4. Mat och Dryck? Tacos och mjölk & vatten
5. Färg? Lila
6. Tv-program? OC och all sport
7. Ämne i skolan? VFU:n är roligast
8. Sysselsättning? Fotboll och spelningar

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart vindjacka
2. Vad använder du just nu för skor?  Mina blåa puma gympa skor eller mina sandaler
3. Favoritfärg på kläder? Svart, röd eller blå
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En ny snygg klänning 
6. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Väldigt olika beroende på hur mkt pengar jag har
7. Favoritmärke? Inget speciellt

SOCIALT
1. senaste konserten du var på? Räknas Barbados för i såfall var det 25/5 på Tanumsstrand
2. hur mycket, hur ofta och vad dricker du? Ganska sällan, men när d väl blir brukar d bli för mycket. Cider mest
3. röker du och i så fall vad och hur mycket? Nej
4. tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte? Skulle aldrig falla mig in
5. vad är syftet för att du går ut? Att ha kul!
6. dansar du mycket? Jappz
7. när ska du festa nästa gång? Vet inte, det dröjer nog


* * *


hur bor du: Hemma hos mamma & pappa
brukar du komma i tid: Oftast
vad hade du i din mun senast: Banan
borstar du håret: Kammar det
är du homosexuell: Nej
idrottar du: Japp, fotboll
när mår du bra: När mina närmaste mår bra
när blev du fotad senast: Det måste varit på dansdaxbåten när Anki promt skulle ha kort på mig, Fia & Robban
hur känner du dig nu: Lite småhungrig
vanligaste färg på dina kläder: Svart & blå
kan du laga mat: Inte direkt
vad tycker du om fötter: Inget särskilt
är du smart: Normalt
vad är du rädd för: Att det ska hända nån av mina nära nåt
blir du bra på kort: Olika, oftast inte
snarkar du: Bara när jag är förkyld
vad har du på dig: Kläder
är du aktiv i skolan: Försöker
vad har du för hårfärg: Påväg att bli blond
när och varför grät du senast: Det va nog ett tag sen, av saknad tror jag
hade du en bra kväll igår: Japp, lugn och skön
vilket är ditt senaste inköp: Hmmm... Minns inte
din favoritdryck på morgonen: Mjölk
hur ofta tvättar du håret: Minst varannan dag
när brukar du gå och lägga dig: När jag är trött
vad ska du göra i sommar: Jobba
projekt just nu: Städa ur mig rum
vad borde du göra: Gå fram och lägga på ett brev
* * *


?Har du någonsin...?

°konfirmerat dig? Nej
°haft en vän du enbart umgås med pga omständigheter som inte har med vänskap eller kärlek att göra?  Inte vad jag kan komma på
°sagt något korkat i Göteborg? Det har jag säkerligen gjort
°sagt till din mamma att du hatar henne? Kan ha hänt
°dansat i köket helt ensam? Inte i köket 
°stulit från ett barn? Nej
°slagit en vän? Av misstag ja, senast Mimmi *haha*
°tyckt att du själv varit jobbig? Ja det händer
°spelat in ett avsnitt av Antikrundan? Nej
°köpt en skiva med death metal? Nej
°ljugit om din nationalitet? Varför ska man göra det?
°gråtit i slutet av Titanic? Ja
°bakat in droger i ett bakverk? Nej
°önskat att du vore någon annan än den du är? Det gör väl alla nångång?
°köpt en skiva med Scooter? Nej
°fått höra att du liknar en kändis? Nej
°fått höra att du liknar nån ful? Inte vad jag minns
°sovit i en Hästens-säng? Nej
°förolämpat någon så grovt att de börjat gråta? Det tror jag inte, hoppas jag inte 
°blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen? Ja
°lagat potatismos? Ja
°ätit middag med en lärare? Ja
°hjälpt en gammal dam att gå över gatan? Ja
°muckat gräl med en skinnskalle? Nej
°skrivit ett quiz? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0