Sista :)

Sista dan i skolan, sista dan i Borås förhoppningsvis :) Till hösten är jag förhoppningsvis åtskilliga mil härifrån. Lägenheten är fortfarande nästan fixad, jag väntar på att hon från Graflunds ska ringa. Hoppas hon ringer innan min examination, för då kan jag ändå inte svara. Men lägenheten är i alla fall bokad på mig :) För alla som undrar så är det till Eskilstuna jag ska flytta. Ska bli så kul :) Åker ju till Eskilstuna nästa torsdag, ska tillbringa en hel vecka där :) Tatuering, Elins student, 3 spelningar och en massa tjôt och bara umgås med dom bästa!

Igår va d match, första förlusten för U-dam, vet inte om d var helt rättvist. Dom gnällde så, jäkla stadslag! Men jag tyckte vi jobbade på bra i alla fall. Vi hade ett ganska ungt lag så...

Om 2 ½ timme är det dags för examination av SAMFA uppgiften. Kan ju hoppas att vi blir godkända... Håll alla tiummar nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0