Skattepengarna

Skattepengarna har kommit :) Hade inte förväntat mig dom än kan jag säga. Tidigast 7/6 står det ju på skatteverkets hemsida. Men lika glad blev jag. Ville ju ha dom innan det är dags att åka till Eskilstuna och nu fick jag det :) Jag blev så lycklig. 4 623 kronor fick jag exakt ha ha. Så underbart :) Men jag ska försöka hålla i pengarna för en gångs skull, hur det nu ska gå till. Jag ska tatuera mig, vill klippa mig och handla nya kläder och skor. Men jag fyller ju faktiskt år snart och har bara önskat mig pengar. Så det hoppas jag att jag får oxå :) det blir nog en bra sommar det här tror jag. Sen kommer ju lönen för de 3 dagarna jag jobbat oxå :) Nu ser ekonomin ljus ut, undra hur länge till ha ha.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0