Ut och röra sig

Idag mår jag faktiskt bättre, magen är fortfarande konstig men jag försöker att inte tänka så mkt på det där. Har jobbat idag, det gick bra. Börjar komma bra in i det, synd att jag ska vara på ett annat ställe senare i sommar sen, men det går nog bra det med tror jag. Nu är jag mest trött och tung i huvudet, funderar på om jag ska orka gå och träna sen. Min hälsena kommer ge upp det vet jag, vet inte om det är värt att ta risken. Jag skulle behöva träna, kanske går ut och går istället. Det är ju inte lika ansträngande, ut och röra mig måste jag känner jag. Kommer bli försoffad annars. Men har fått lite uträttat idag i alla fall. Känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0