Vem är det som är patetisk?

Jag bara sitter här och asgarvar. Jag undrar vem det är som är patetisk egentligen? Ja inte är det jag i alla fall. Eller egentligen är det lite patetiskt att jag ens orkar bry mig om dig och ditt oerhört patetiska liv. Varför skriver jag det här inlägget egentligen? Ja jag vet inte. Är nog tvungen att få ur mig det här. Hur orkar man hålla på och tjafsa i månader? Det om något är patetiskt. Om du läser det här så vet du att det är dig jag snackar om. Och jag tycker synd om dig. Jag undrar vem det är som ska skaffa sig ett liv!!!! Nej nu orkar jag inte ödsla mer tid på dig, tur att vi aldrig kommer ses mer :)  För du vet vart vi är *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0