About me!

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja,d händer väl ganska ofta
Gnälla: Händer nog oxå ganska ofta
Sova: Ganska ofta det med
Ha ångest: Händer väl ibland det med
Skada dig själv med flit: Nej varför ska man det?
Ta mediciner du inte borde ta: Bara så onödigt
Vilja dö: Har ingen anledning till det
Drömma mardrömmar: Det beror ju på vad som är mardrömmar? Drömmer ofta hel knäppa drömmar!
Klä dig i svart: Japp, ganska ofta
Gå till kyrkan: Ehh, nej
Gå i skolan: Japp
Röka: Nepp
Ljuga: Jag försöker alltid hålla mig till sanningen
Hata folk: Jag hatar dom som förtjänar det och d är i ärlighetens namn inte så många
Lita på folk: Alledeles för ofta ja.. Jag är en väldigt godtrogen person

VEM :
Saknar du: Mina vänner som inte bor nära, en speciell person
Vill du döda:  Ingen
Rörde dig sist: Kathrin tror jag
Vill du slå: Jag brukar inte slåss
Kysste dig sist: Hmmm... va d han på nyår kanske?
Vill du kittla: Brukar inte kittla folk
Kramade du sist: Kathrin
Vill du prata med: Mina vänner
Skrek du på sist: D va säkert pappa
Vill du vara som: Jag är bra som jag är
Sårade dig sist: D va nog Magnus
Vill du bli galet full med: Alla mina brudar på nästa kryssning
Gjorde dig riktigt glad senast: Kathrin & Kasper
Fick du sms från senast: Telenor ha ha. Men innan d va d Mimmi
Ringde dig senast: D va säkert mamma

HAR DU :
För många vänner: Nej, lagom
Förföljelsemani: Ha ha, beror väl på vad man syftar på *asg*
Tvångstankar: Nepp
Någon annan psykisk sjukdom: Nepp
Någon fysisk sjukdom: Förkylning, om d räknas?
Någon skada: Nepp
Färgat håret: Jappz
Brutit några ben: Ja i armen
Några piercings: Ja öronen, näsan & tungan
Egen dator: Nej, den är mammas
Bra självförtroende: Jag tror det
Kysst någon: Ja då
Haft sex: Japp
Köpt kondomer: Det har jag nog aldrig gjort nej...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej inte idag
Bjudit ut någon: Ja då
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Det med
Lämnat landet: Bara för semester
Rymt hemifrån: När jag va liten
Tuttat eld på nått: Bara papper
Gjort något olagligt: Inga farliga saker...

HUR :
Svarar du i telefonen: "Ja det är Jennika"
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn, läser
Mycket pengar har du: Hallå, jag studerar. CSN är inte direkt generösa
Tjänar du pengar: Bara på sommaren 
Ofta Bäddar du sängen: Typ aldrig
Ofta diskar du: Typ aldrig
Ofta städar du: När man inte kan ta sig fram i mitt rum typ ha ha
Många stör du dig på: Det kommer ta hela dan om jag ska räkna upp det ha ha
Ofta träffar du din familj: Varje dag. Dom bor ju här


TROR DU :
Att du kommer bli något: Ja då! I alla fall förskolelärare :)
På rymdvarelser: Nja, inte direkt
Att folk tycker om dig: Vem bryr sig? Så länge mina vänner tycker om mig skiter jag i vad resten tycker
På ett liv efter detta: Jag vill gärna tro, men nä
Att fiskar kan tänka: Ja då
Att du kommer leva länge: Ja d tror jag!

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund!!
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt!!
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: Gillar båda, men internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Bok
Leva eller dö: Leva såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0