Effektiv

Nu på morgonen har jag varit effektiv. Gick upp halv 10 och jag har redan packat. För det har jag ju inte orkat göra innan. Men nu är det gjort. Ska sitta med skolarbete innan jag åker mot Kalmar. Det ska bli riktigt skoj faktiskt. Fast dom inte spelar så länge. Men ska bli kul att träffa brudarna & grabbarna. Fia har jag ju inte träffat sen kryssningen så det ska bli riktigt kul!
Fick mitt schema för i sommar igår. Börjar jobba 2 juli så det blir lite semester innan, skönt. Hur jag ska överleva hela sommaren utan pengar är en annan sak. Som tur är så kommer ju skattepengarna, annars hade det blivit knapert med tanke på att jag nästan är pank nu.

Nu ska jag sätta fart så jag blir klar med papret till litt.semet på måndag, vill inte ha det hängande över mig när jag kommer hem imorrn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0