Eskilstuna

Ja då va jag hemma igen. Känns ganska skönt faktiskt. Men jag saknar alla redan. Jag saknar djuren. Jag tror jag måste skaffa mig åtminstone en katt. Det är ju så mysigt med djur! Har haft en underbar helg i alla fall. Massa flams och trams såklart. Massa kortspel och plump heter ju faktiskt plump ha ha. Inte min starka sida kanske... Och kärring, d kan va 2 kortspel det ha ha... I onsdags va d kul :) Roligt att återse Chris. Satan så snygg han va... Dreggel på hög nivå. Och kille som spelade gitarr med honom i de 2 första låtarna va ju inte fel han heller kan jag säga. Låtarna Chris körde va skitbra. Hans soloskiva kommer bli underbar, det kan jag lova. Och vi fick ju det värsta besannat ha ha. Det är otroligt, man kan inte glömma sina barn. Tydligen kan man det... I lördags va d Barbados spelning, kul det med såklart. Trots 30 +. Men va rätt mkt ungt folk ändå. Men vilken scenplacering då. Björn hade en stor pelare mitt framför sig. Men d va kul!
Idag har jag åkt hem, men jag ska ju snart tillbaka till mitt andra hem. Bara 2 veckor eller nåt sånt. Ska bli kul det :)
Men på fredag är det dansdax som gäller. Åka båt :) Träffa min fia igen och festa lite... Sova hos Emelie. Massa höjdpunkter den helgen :)

Kommentarer
Postat av: Emma the Harald

humm humm.. va inte du allergisk mot katter? *hummar*

2007-05-22 @ 00:45:59
Postat av: Emelie

Men alltså hörredu, du kan ju inte skaffa en katt!!! Katter hatar mig! Köp en fisk istället, dom klarar ju sig ganska bra själva... =D *puss!

2007-05-22 @ 02:36:39
URL: http://eemeliie.blogg.se
Postat av: Icka

Emma: Jo men d funkar ganska bra nu...
Emelie. Ha ha... Men jag ska ha en snäll katt som tycker om folk. Ja och hur kul är en fisk då??? Puss!

2007-05-22 @ 09:17:02
URL: http://ickaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Men katter luktar illa och hårar! Fiskar kan vara roliga, köp pirayor och stoppa ner fingrarna får du se! samma effekt som att sammanföra mig med en katt...

2007-05-22 @ 14:47:08
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0