Framtidens vindar...

Nu har jag jobbat 2 dagar i rad. Det har faktiskt vart kul. Först skulle jag bara jobba igår kväll men så hade dom personalfest och d är väl inte så kul att gå upp klockan 6 dan efter då så jag fick jobba heldag idag med. Skulle vart i skolan egentligen, men det löste sig ändå. Känns skönt att kunna tjäna lite mer pengar inför sommaren. Dom behöver jag verkligen känner jag. Kan va kul att kunna leva i juli & augusti, inte bara sitta hemma och jobba. Kommer iofs bli mycket jobbande ändå faktiskt. Jag behöver pengarna. I höst blir det antagligen flytt. Det är nästan klart nu, jag har inte velat säga så mycket till nån innan det är klart. Men nu har jag fått bokat en lägenhet, tror jag i alla fall. Får kolla allt en gång till imorrn i såfall. Så isåfall blir det att jag packar i sommar oxå. Röjer mitt rum helt enkelt, har massa skit!

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh :) vart ska du flytta då??

2007-05-30 @ 17:48:49
URL: http://www.yours4ever.blogg.se
Postat av: Icka

Emma: Till Eskilstuna blir det...

2007-05-30 @ 20:23:25
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0