Kalmar

Jag känner mig helt död. Fantastiskt att jag orkade ur sängen i morse, men det var knappt ska jag säga... Men så blir det med för lite sömn. Hade en underbar helg i alla fall. Kalmar va skitkul! Björn va jätteduktig :) Jag va så imponerad när han körde It's my life. Hade verkligen inte trott han skulle klara den så bra som han gjorde, så det va en positiv överraskning verkligen. Det va en kul kväll helt klart. Kan inte bli annat med bästaste brudarna och grabbarna såklart! Alltid lika kul att träffa alla. Fick lära mig att det är oekonomiskt att dricka sprit oxå, man kissar ju ut allt igen. Ehhh jaha... Fyllesnack inne på toaletten ha ha... Sen får man tydligen inte bestämma vem man ska gifta sig med själv längre ha ha... Ja d va lite roligt det... Och hon bruden då ha ha. Tyckte lite synd om Björn där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0