Lista

Hittade den här listan i Emelies blogg och som den listoman som jag är så....

1. Skulle du kunna tänka dig att deltaga i en dockusåpa?
Aldrig i livet!

2. Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren såklart. Jag älskar när det är ljust ute.

3. Brukar du sjunga i duschen?
Det händer väl

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Jag är ju sporttokig men fotboll och hockey är roligast

5. Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
Ja det gör jag nog...

6. Vad är viktigast för dig?
Att mina vänner mår bra, då gör jag oxå det

7. Laddar du hem filmer och musik ifrån nätet?
Inte så mkt numera

8. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Betala tillbaka lite skulder och flytta härifrån fortare än ni kan ana. Och åka till Thailand.

9. Vad är det bästa med julafton?
Att se mina syskonbarn och sysslingar bli glada över sina julklappar 

10. Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja det gör jag, för mycket tror jag

11. Vad får dig att slappna av?
En riktigt bra bok

12. Tänker du ofta på sex?
Ja alldeles för ofta tror jag ha ha. Jag skyller på dem jag umgås med, man blir ju som man umgås heter det ju...

13. Är du skylldig någon pengar?
Mamma & Pappa, ska betalas tillbaka när ekonomin är i balans

14. Är du mörkrädd?
Inte så mkt numera, men jag går gärna inte ut när d är mörkt. Inte själv i alla fall

15. Vilken färg är snyggast?
Lila helt klart... Sen är turkost snyggt oxå

16. Tycker du matte är svårt?
Ja, har jag alltid tyckt

17. Tycker du det är viktit att ha märkeskläder?
Näää...föresten är väl alla kläder av nåt märke?

18. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Hmmm, vet inte. Pengar!

19. När går du upp ur sängen entypisk helgmorgon?
Typ 11, om ingen jagar upp mig vilket brukar hända

20. På vem/vad avreagera du oftast din ilska?
Mamma, pappa & Jesper

21. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas enligt lagen?
Det är väl upp till var och en om den vill förstöra sin kropp...

22. Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
Tittar inte så mkt på Tv:n....

23. Vilka länder har du varit i?
Italien, England, Norge, Danmark och sen har jag åkt igenom endel...

24. Vilka husdjur har du haft innan?
Har aldrig haft husdjur

25. Solar du ofta?
Bara ute i solen, inget solarium.. Men jag är dålig på att sola i solen med

26. Är du bra på att laga mat?
Inte direkt

27. Var badar du helst?
Havet är ju bra, men jag hatar maneter...

28. Vad dricker du för alkohol?
Cider mest. Drinkar är gott men jag blir så jävla full... Och då är jag inte kul...

29. Vad andvänder du för droger?
Inga alls. Om inte alkohol räknas.

30. Vilka djur är du mest rädd för?
Spindlar, vilket är ganska löjligt... Sen är jag rädd för djur som bara hoppar upp på vägen när man kör bil...

31. Vad tycker du om monarkin?
Dom gör väl varken skada eller nytta, dom kan vara där och se snygga ut.

32. Vilka språk kan du?
Svenska är nog d enda språk jag kan flytande. Engelska funkar oxå...

33. Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Har brutit armen en gång, men inget värre

34. vilken kändis är hetast?
Ohhh, d finns många... Martin Stenmarck är grymt het...Johnny Depp är fruktansvärt snygg...

35. Gillar du att dansa?
Ja då, hellre än bra...

36. Vad har du för klädstil?
Ganska normal tror jag. Mest jeans och t-shirt

37. Är du flygrädd?
Nej då

38. Vad tycker du om rökförbud på krogen?
Det är underbart, nu kan jag gå på krogen utan att komma hem och låta som jag rökat i 40 år fast jag inte tagit en enda cigarett.

39. Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten eller mjölk

40. Vilken är din favoritglass?
Magnum

41. Tror du på liv efter döden?
Hmmm... svårt... Lite kanske

42. Vilket kaffe sörplar du helst?
Kaffe med mjölk...

43. Vilket mobilmärke föredrar du?
Sony Ericsson men jag har en samsung...

44. Har du varit deprimerad?
Ja.

45. Tycker du om sushi?
Aldrig smakat

46. Tror du på livslång kärlek?
Ja d gör jag men inte för min egen del

47. Vad äter du helst när du ser på film?
Grillchips

48. Lever dina föräldara tillsammans?
Ja, det är ett under ha ha

49. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Ja har tränat lite ju-jutsu, d är kul.

50. Har du tandläkarskräck?
Inte skräck, men roligare saker kan man ju göra. Dessutom kostar d ju pengar nu...

51. Är du morgon eller kvälls människa?
Inget av d egentligen, men hellre kvällen då...

52. Vilken hårfärg har du naturell?
Blond

53. Biter du på naglerna?
Nepp, på nagelbanden men d har jag nog nästan slutat med

54. Är du beroende av något?
Skulle vara barbados då ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0