Skit var det me't!

Mitt liv är helt jävla värdelöst! Ibland undrar jag va d finns för mening med att leva egentligen... Just nu kan jag inte hitta många säger jag bara. Allt känns så jävla hopplöst. Jag har aldrig några pengar. CSN pengarna är slut redan innan dom kommer in på kontot. Nu har jag inte lust med nåt, jag vill inte ens åka båt imorrn... Lika bra att jag inte har råd att åka till Tanumsstrand på lördag, jag har ändå inte lust att åka dit... Jag vill inte göra nånting. Till råga på allt har jag svinont i min hälsena, har fått tid på vårdcentralen. 28 juni, underbara väntetider. Men jag kan ju inte spela så mkt fotboll innan jag vart där. Tror inte det blir nån träning för mig idag i alla fall... Fast jag skulle behöva få ur mig några aggretioner känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0