Snart över!

Då va d skoldags igen... Händer nog inte så mycket idag. Blir nog lugnt... Inte så mkt kvar nu vilket är skönt... Lillvor är tillbaka i skolan igen. Alltid lika trevligt att prata bort en stund på tåget med henne. Hon har ju haft praktik i 5 veckor nu. På fredag är sista skoldagen och sen är jag ledig i en hel månad innan jag börjar jobba :) Det ska bli riktigt skönt. Hoppas det blir fint väder bara så man kan få lite färg och så.
Sen får vi se hur det blir i höst om jag blir kvar i Borås eller om jag flyttar. Det finns ju stora planer på det kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Emma

aha går lillvor och du på samma skola? /Emma

2007-05-28 @ 09:18:39
Postat av: Ickaa

Emma: Ja det gör vi. Jag läser fjärde terminen och hon andra.

2007-05-28 @ 11:21:25
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0