Tv

Ibland är SVT bra med sina repriser har jag kommit på. Igår körde dom Dobidoo i repris från i höstas när Chris va med. Det blev jag extra glad över eftersom jag inte hade det programmet inspelat. Men nu har jag det :) Så det va bra. Mina vänner är för gulliga när Chris är på Tv ha ha. Fick mess från 3 styckna som va tvungen att tala om det. Så gulligt så :) Men jag va ju inte hemma, jag var med mamma på nordvalla när hon skulle tvätta kläder. Roligare fredagar har jag haft ha ha.. Men jag satt mest och läste i boken Mimmi lånat mig. Läste ut första boken i serien igår. Riktigt bra, nu håller jag på med andra. Vindsträdgården heter den. Verkar riktigt bra den med.

Idag blir det lite slödag. Ska försöka skriva på ett skolarbete, titta på ishockey på TV såklart och ikväll är det ESC. Ska bli så kul! Men jag är lite besviken på de låtar som gick vidare från semifinalen i torsdags. En del låtar är ju rena skiten, varför röstar bara öststatsländerna på varandra för? Får se vem som blir min favorit men just nu är det Vitrysslands bidrag. Killen som sjunger är ju inte helt fel :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, han var riiiktigt läcker faktiskt :D Turkiet va ju bra med :)

2007-05-13 @ 01:12:26
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Crimsonanna

Jag tänker spela in det bästa-inledningen och mellanakten. Mellanakten voj voj voj!

2007-05-13 @ 09:44:41
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0