Allt bara krånglar

Jag säger som min mamma: Varför ska allt va så besvärligt jämt? Just nu krånglar mina elbolag... Det är hel snurrigt, jag fattar knappt själv faktiskt. Hur kunde det bli såhär krångligt? Vem är det som har klantat sig? Hoppas att dom kan reda ut det här för när sånt här krånglar blir jag nervös och får skitsvårt att koncentrera mig. Kunde knappt somna i natt för jag låg och tänkte på allt. Måste till Coop och byta ljusstaken oxå... Fy fan va allt ska va besvärligt då. Och jag borde skriva på skolarbetet... Orkar jag det? Inte direkt kan jag väl inte påstå... Men jag måste väl... Bajs på allt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Elbolag är märkliga ting, jag är fundersam över vad mitt håller på med oxå...

2007-11-28 @ 12:04:56
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0