Den är lila!

Ja så hade jag löst problemet att min rosa telefon är totalt värdelös och håller på att haverera totalt! Jag va på stan med Mimmi och Tessan och så skulle vi bara gå in i 3 butiken och titta på den alldeles underbara lila mobilen som 3 gjort reklam för på TV. Ja vart tror ni den lila mobilen ligger nu? Jo givetvis på mitt köksbord och laddar. Den va lila, jag säger inget mer! Dessutom lär det ju inte bli så mycket dyrare än vad det är eftersom jag ändå använder mobilen väldigt ofta. Tufft med 2 mobiler ha ha. Ja så länge den där rosa fanstyget håller vill säga. Och ni som undrar varför ni inte fått mitt nya nummer så beror det på att 3:s server låg nere och killen i butiken antagligen inte hann fixa det innan hann slutade så jag har än så länge inget nytt nummer att ge ut. Så det är den enkla anledningen. Men imorrn hoppas jag att det ska fungera. Återkommer då!
Men ett som är äskert, jag är kär i min nya lila telefon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du byta nummer?? Näeeeeeeej!!! Jag kommer aldrig lära mig ett nytt, ditt sitter ju inpräntat i ryggmärgen, bättre än mitt eget hemnummer...=P

2007-11-04 @ 23:22:08
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0