En rolig torsdag

Idag är jag faktiskt inte så trött som jag nog borde vara. Men det va kul igår i alla fall. Helt störda grabbar det där. Men oerhört kul att umgås med ändå.. Bevisat att karlar inte kan göra 2 saker samtidigt "Sluta sjunga och sluta prata med mig, jag är upptagen, ser ni inte det??" Det roligaste va ändå hockeysnacket ha ha. "Är du hockeyhora?". Det va verkligen riktigt kul där ett tag, jag hade lite svårt att hålla mig för skratt ha ha. Synen när Mimmi lärde Björn hur man byter låt med hjälp av skakmetoden på deras mobil va ändå den sötaste ha ha. Spelningen va väl helt okej oxå.. Kul att träffa Lillvor även om vi inte umgicks så mycket, sorry för det!
Vi åkte hem i sista pausen för Tessan hoppar på kryckor och hade skitont och dessutom skulle hon upp jättetidigt idag och det va riktigt skönt att åka hem för jag va verkligen skittrött! Ser jag alltså ledsen ut när jag är trött? Det kanske jag gör, men det va jag inte...

Idag blri det att vila upp sig och försöka skriva lite på skolarbetet för att inte jag ska behöva haffsa ihop nåt på måndag. Men jag har ingen motivation för det.. Men det måste väl göras, men finns annat som är roligare. Som att läsa böcker t.ex. Sånna jag väljer själv alltså.
Imorrn bär det iväg hem till mina hemtrakter. Är Skövde som gäller imorrn.. Först ska vi hem till mamma och pappa och få mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0