Hopplöshet

Så va det ny vecka igen då. Just nu känns livetväldigt hopplöst. Vet inte riktigt varför men det känns som livet lever med mig och inte tvärtom. Antar att det beror på mina förbannade känslor som har besätmt sig för att leva sitt egna lilla liv utan mitt medgivande. Det är så jävla jobbigt att ha massa känslor hela tiden som ändå aldrig kommer få levas ut. Men antar att jag måste acceptera att jag känner så här nu och sen försöka skärpa till mig angående det.

Vad händer i veckan då?
Ja ska väl försöka ta tag i livet så det inte lever med mig och så blir det nog lite skolarbete oxå skulle jag kunna tänka mig. Det är ju redovisning nästa vecka. Vilket kommer gå jättebra! Det vet jag. Har skola onsdag & torsdag i alla fall.
På fredag är det spelning igen :) Det blir nog skoj, träffa Jenny igen :) Det va ett tag sen nu om man säger så. Sen på lördag morgon ska jag åka hem till Vedum för första gången sen jag flyttade. Det är väl med blandade känslor kanske. Ska bli kul att träffa alla igen, känns skönt att man får åka därifrån sen igen. Jag har verkligen kommit ifrån småortens mentalitet och trivs i en större stad. Blir ju årsfest när jag kommer hem, det ska bli kul. Kan göra bort mig ganska bra eftersom jag inte bor i Vedum längre ha ha! Får väl se hur det blir men jag saknar Anna helt klart. Ska bli så kul att gå träffa henne igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0