Onödigt

Vad blir ditt namn baklänges:
Akinnej
Har du gjort en snöängel i år:
Inte vad jag minns, men kan ju ha hänt att det blev en i Åre
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
Måste varit när jag bröt armen när jag va 8 år, då sov jag en natt.
Platt eller lockigt hår:
Helst platt men jag har självfall som stör mig ,dessutom har jag en ful virvel på vänstersida i mitt hår som gör att det inte kan bli helt platt.
Vad gör du när det regnar:
Myser ner mig i soffan
Har en dröm gått i uppfyllese:
Ja, jag läser ju på högskolan :)
Vad har du för startsida på internet:
www.barbados.se har jag
Vem ringde du senast:
Eskilstuna Energi och Miljö, jag skulle binda elpriset ha ha
Har du haft vattenkoppor:
Japp, när jag va typ 10
Har du någon gång testat karate:
Nej, men jujustu har jag tränat lite
Vilken mobilsingnal har du:
På telenor mobilen: Tid att gå vidare-Barbados, på 3 mobilen: 100 år från nu- Martin Stenmarck
Minimorötter eller pommes frítes:
Pommes
Första sporten du gick på:
Fotboll, of course :)
Vad längtar du mest till just nu:
Faktiskt till helgen då jag ska hem hem :)
Hur gammal har du tänkt bli:
Jag vill bli över 100
Vilken tv-serie är bäst:
Andra avenyn just nu
Kan du gå ner i spagat:
Ha ha skojar du? Jag är ungefär lika vig som ett kylskåp
Höga eller låga strumpor:
Oftast låga
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att det ska hända mina änra och kära något
Har du varit kär i en kändis:
Ja
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ja.
Röd,grön,blå eller gul mjölk:
Gul, som faktiskt inte smakar vatten, vad alla andra säger!
Vad har du för färg på ditt påslakan:
Rosa med blommor på just nu
Vad ska du döpa dina barn till:
Filippa, Juni, Noel eller Leon.
Sol eller snö:
Sol.
Bikini eller baddräkt:
Bikini.
Är du mörkrädd:
Inte så mycket nu längre men jag går gärna inte själv när det är mörkt ute.
Riktig gran eller plastgran:
Eftersom jag inte tål riktiga granar så får det bli plastgran
Tänt eller släckt när du ska sova:
Det måste va bäckmörkt helst!
Godaste drickan till frukost:
Mjölk
Senaste lästa bok:
Män som hatar kvinnor
Vem kramade du senast:
Fia tror jag det va
Duscha eller bada:
Både och
Kan du ditt mobilnr utantill:
Japp, efterosm jag haft det sen högstadiet så har det fastnat. Men nu ska jag ju byta nummer...
Har du tråkigt:
Ja.
Hur tar du dej till skolan:
Går
Sjunger du i duschen:
Oftast inte
Vilken färg har din jacka:
Svart
Är du höjd rädd:
Lite
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
Va nog Mimmi & Tessan
Vad ska du göra nu:
Äta frukost tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0