Sjuk kväll

Ja då va d snart dags att gå mot stationen då. Jag är hiskiligt trött men det är ju ganska självförvållat. 3 timmar har jag sovit i natt så jag hoppas verligen jag kan sova en stund på tåget. Annars kan ju jag dricka en cider ikväll och så har jag extrem billig fylla. Men nu ser jag faktiskt fram emot det. Det ska bli kul!

Gårdagskvällen va ju oxå kul :) Dom där grabbarna är verkligen inte kloka alls men förbannat roliga. Varför söker Björn alltid stöd hos mig för?? Och ja min Grease den kan jag faktiskt! Ja helsjuk kväll helt enkelt. Kåta karlar, massage, våra skäggiga systrar bond (?), mobiltjôt m.m. Ja ett besök i den gule oxå. 
Ja kul va d i alla fall. Aldrig en tråkig stund med grabbarna och brudarna :) 

Nu ska jag snart gå iväg till tåget. Det kan ju ta en stund eftersom det är snö här!

Du har tagit mitt hjärta, fan oxå!  


Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

Ha en skön lördag! Kram KimJ

2007-11-10 @ 09:15:15
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0