Tjejsnack om Barndomen

  • Vad är ditt allra första minne? Jag har nog ganska många tidiga minnen. Jag kommer ihåg min mammas och pappas bröllop. Då va jag 3 år, det måste va mitt första klara minne.
  • Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;) Mamma Christina, pappa Inge och lillebror Jesper. Och så 2 storasyskon som bodde hos hos typ varannan helg eller nåt sånt.
  • Vad gillade du att göra när du var liten? Prata, det tycker jag fortfarande om ;) Sen älskade jag att leka med det mesta. Helst med äldre kompisar.
  • Hur skulle du beskriva dig själv som barn? Glad, nyfiken och otroligt tjôtig.
  • Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag? Hela min skoltid har väl format mig till den jag är så det finns inte något speciellt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0