Uppe innan tuppen

Ja då va jag redan vaken igen då. Men jag är inte så trött just nu faktiskt. Men det lär komma ikväll, jag lär va helt slut. Men men vila får man göra i graven. Det blir nog en kul dag tror jag allt. Gick ju och la mig tidigt så sovit har jag ju gjort :)
Ska bli kul att åka till Borlänge, har aldrig varit där. Vi ska ju luncha med Lojsan. Det tjôta hon om hela onsdag kvällen så det är väl bäst vi gör så ha ha.
Sen är det ju spelning ikväll igen. Känns inte som jag gör annat nu.. Nästa vecka blir det oxå 2 spelningar. Då ska Lillvor äntligen med på spelning igen. Hon har inte vart med sen typ 2004 eller nåt sånt så det ska verkligen bli kul :)
Nu ska vi snart åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0