Harrys & Inflyttningsfest

Det är måndagmorgon och jag är jättesleten. Men konstigt liksom. Det blev ganska hårt i fredags i alla fall. Men det va verkligen skitkul. Som jag och Emelie skrek ha ha. Men kul va det verkligen. Jag vet ju vilken liga som är min nu i alla fall hehe. Emelie va ju rolig när vi skulle gå hem oxå, hon va ute i rondeller och tog kort på smygkukar ha ha. Sen när vi kom hem så tittade vi på scen live som Emelie velat se i evighet nu ha ha. Men det va jul ite mysigt... sen sov vi.
Upp hyfsatt tidigt på lördagen för Fia kom med tåget klockan 12. Så vi hämtade henne, hem och sen ut till Tuna Park där d kändes som vi va inne i 1000 skoaffärer utan att Emelie hittade nåt. Sen hämtade vi Tessan och åkte till Maxi och handlade mat och Emelie hittade ett par skor där ha ha. Sen skjutsade Tessan hem oss och så lånade hon bilen. Sen lagade Emelie mat och så åt vi och efter det blev det mer matlagande för kock-Emelie. Sen kom Lina & Helena och strax efter det Elin. Det va ett roligt litet gäng som va här. Skitkul hade vi. Bålen blev väldigt bra ha ha. Vi kom inte ut på stan förän 12 så vi beslöt att inte gå in nånstans utan satte oss på kebabhuset och käkade. Sen gick vi hem och det va då jag oh Fia kom på vår briljanta idé ha ha.
Sen somnade jag med en gång när vi kom hem typ...
Igår mådde jag förvånansvärt bra, men Emelie är landets klantigaste ha ha. Men jag tycker om dig ändå!
Fia åkte ju hem idag så igår softade vi bara efter att dom andra åkt hem....
Nu är det snart dags för skola igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ickaa: Glömt o glömt, snarare inte haft tillfälle. Men jag antar att du förstår vad som hänt :)

2007-10-15 @ 13:23:46
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Emelie

Vi var faktiskt bara inne i 4 skoaffärer. Och jag är inte klantigast i världen, det finns faktiskt värre saker jag kunde ha gjort... =P

2007-10-17 @ 01:13:09
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0