Hostans intåg

Nu har jag fått hosta oxå, sån här äcklig hosta som det river i halsen och man tror att man ska hosta lungorna ur sig varje gång man är tvungen att hosta. Jag hatar hosta, det måste vara d värsta som finns. Men annars är jag faktsikskt hyfsatt pigg idag. Halsen gör väl lite ont, men förutom det så är det faktsikt bra. Känner att jag har mer energi idag än vad jag hade igår i alla fall. Ska nog ta och hoppa in i duschen, sen äta frukost och efter det ta en tur ner till biblioteket och kolla efter lite litteratur till tema arbetet som vi skriver i skolan. Jag är motiverad för det igen, vilket känns jäkligt bra!

Imorrn kommer Lillvor hit!!! Ska bli så skoj att ses igen, det är längesen nu. Kommer att bli en liten nostalgihelg tror jag allt. Vi delar så många minnen hon och jag. Det är faktiskt hennes förtjänst att jag började digga och åka på grabbarna för 7 år sen. Utan henne hade jag inte varit den jag är idag, det är jag övertygad om :)

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för omtanken det värmer.. hoppas du har det jätte bra... japp jag tar det lugnt å intalar mig själv att jag inte måste åså skyndar jag som skalman.. alltså inte alls.. Kram på dig mé,sandra

2007-10-25 @ 12:37:19
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0