Oekonomiska jag

Ja ett riktigt blogginlägg tänkte jag försöka mig på. Idag har jag inte gjort så mycket. Har softat på förmiddagen vilket va mysigt ;). Sen åkte jag till maxi och handlade vilket va nödvändigt, det va riktigt tomt i mitt kylskåp innan. Men nu är det fyllt igen :) Sen direkt efter maxi cyklade jag ner på stan och träffade Mimmi & Tessan och gick på Gina Tricot och handlade lite kläder, IGEN. Jag måste sluta handla kläder nu, jag kommer bli ruinerad. Måste försöka lära mig att hålla i pengarna... Lättare sagt än gjort, faktsikt. Men d va dom sista kläderna innan jul i alla fall. Alla som läser det här kan väl påminna mig senare att jag skrivit det va? ;)

Nu ska jag softa lite till framför datan och sen är det dags för sängen. Imorrn väntar reningsverket, jipiee eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0