Piggare

Ja jag orkade ta mig till skolan idag och det fungerade faktiskt bra det va när jag, Mimmi & Tessan hade handlat klart på Maxi på eftermiddagen som jag insåg att jag faktiskt inte mår bra alls. Illa har jag mått hela dan, jag kan äta och så men efter det så mår jag fruktansvärt illa igen... Aja det går väl över antar jag. Mitt vänstra öra mår inte heller så bra, har haft ont ett tag nu antar att det är en ny omgång öroninflammation på gång. Jipiee eller inte... Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu... Men men d är ävl ingenting man styr över antar jag. Tror jag ska käka lite echinagard och se om det hjälper den här gången med...
Nej nu ska jag mysa ner mig ordentligt i soffan, måste till skolan imorrn med så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0