Reningsverk och stan

Oj vad listor det har blivit på sista tiden. Men det är ju så kul ju :) Älskar sånt. Har ni nån kul lista, skicka den till mig :) 

Idag har jag varit på reningsverket i Västerås. Missade ju när min grupp va där så va tvungen att ta igen det för att få teknikveckan godkänd. Och nu är det gjort. Det var intressant faktiskt. Man fick sig en tankeställare om vatten och vad folk verkligen spolar ner i sin toalett liksom.. Hur tänker folk? Har dom ingen papperskorg? Jag trodde men fick lära sig som liten att det bara är toalettpapper som man spolar ner i toaletten!! Det fick i alla fall jag lära mig. Men alla verkar inte ha fattat det...
Sen när jag kom hem åkte jag direkt ner på stan och träffade Mimmi, Tessan & Astrid (Tessans mamma). Kul att träffa Astrid, eftersom jag inte gjort det förut. Hon va ju rolig ju :) Fattar hur Tessan blivit som hon blivit :) Vi gick lite på stan och sen gick vi hem till Mimmi & Tessan och fikade lite. Sen åkte jag hem och gjorde mat och nu sitter jag här som vanligt.
Borde verkligen ta tag i mig själv och plugga lite och sen diska!

Imorrn är det roadtripp! Och nu ser jag verkligen fram mot det!! Ska bli riktigt kul i helgen. Gröna mannen imorrn då ha ha. Hoppas vi hittar honom bara *asg* Ska bli riktigt kul nu när allt är bra igen!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

klart vi ska :) blir nog lättare efter resan :) kramis

2007-10-04 @ 20:20:25
URL: http://www.yours4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0