Snurrigt värre

Mälardalenshögskola är en snurrig högskola. Man ska tydligt anmäla sig till tentan, vilket jag inte kan göra. Men kursansvarig sa att det var lugnt ändå *puh*. Sen måste man söka kurser, vilket jag inte tror att nån fattar eftersom man redan har kommit in på programmet. Undra hur många högskolor/universitet som har det så. Hojta till om ni vet att det inte bara är MDH som är så här snurriga. Men jag har i alla fall fått ordning på det nu och sökt det som ska sökas :) Så det känns bra, men jag fattar inte varför allt är så snurrigt.
Och tentan är tydligen på torsdagen och inte fredagen nästa vecka. Gör mig inget iofs, för jag fattar nada ändå. Blir jag inte underkänd är det min tur som bara infinner sig i absolut nödfall som räddar mig. Vi får helt enkelt se hur det blir med den där tentan... Får reda på torsdag vilka böcker det är... Ännu en sak som är lite snurrigt, men jag förstår tankesättet. Dom vill att vi ska läsa alla böcker och inte bara dom som kommer på tentan. Risken är att det hade blivit så annars om vi hade fått reda på från början vilka som kommer på tentan. Jag tror jag pratar för de flesta i min klass när jag säger det.
Egentligen skulle jag inte ha nån skola imorrn men eftersom jag missade när resten av klassen var på reningsverket så måste jag dit på torsdag. Men vi löste det bra tyckte jag! Även om Jens blev rädd när jag och Kim sa att vi hade tänkt ha ha!!

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe tackar.. humöret går lite upp o ner ibland :P kramis

2007-10-01 @ 17:42:20
URL: http://www.yours4ever.blogg.se
Postat av: Emelie

På GU var man oxå tvungen att söka kurserna man skulle läsa även om man kommit in på program. men det var för att det fanns flera olika kurser att välja, beroende på vilken inriktining man ville ha osv...

2007-10-01 @ 21:36:18
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0