Som en öppen bok

Då va tentadagen här. Om jag är upplagd för det? Det skulle jag väl inte påstå direkt. Jag har verkligen inte sovit bra i natt, om det beror på tentaångest eller annat vet jag inte. En blandning skulle jag kunna tänka mig.
Jag har insett att jag har 2 stora problem i livet. 1. Jag blir kär alldeles för lätt. 2. Är jag kär så kan ALLA se det.
Och om alla ser när man är kär och man blir det alldeles för lätt hur kul tror ni det är? Inte alls kan jag lova er. En vän till mig berättade hur lätt hon hade kunnat läsa mig i helgen, å så kul kände jag eftersom jag försöker förtränga det. Det är ju inte så jäkla lätt att förneka när man kan läsas som en öppen bok. Jag måste göra nåt åt mina problem och framförallt måste jag glömma det senaste... Det måste bara bort, jag är ju för pinsam alltså...

Nej snart dags för tenta! Håll era tummar och tår nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Beräääätta! Vad är det som hände eg? Vad är det nu jag missat?

2007-10-11 @ 09:22:42
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag började tro att det handlade om någon helt annan man då är jag på banan. Det är inte lätt det där ämnet. Huuuva.

2007-10-11 @ 12:09:38
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: JOnna

Men duu! Det är väl härligt att vara kär :)

2007-10-11 @ 15:28:04
Postat av: Ickaa

Jonna: Härligt? Vart då? Det här senaste är allt annat än härligt det kan jag lova dig! Och det är inte så kul när folk kan läsa en som en öppen bok kan jag lova...

2007-10-11 @ 16:31:00
URL: http://ickaa.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag älskar känslan!
Vem är du kär i?! Du får berätta på msn nån dag.

2007-10-12 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0