Tjejsnack om Årstider

  • Vilken årstid är den bästa, varför? Jag gillar våren för då börjar allt blomma igen och alla blir ny kära känns det som. Sen älskar jag sommaren eftersom jag tycker om värme.
  • Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna? Ja det tycker jag väl att dom har helt klart. Våren är som sagt mysig eftersom allt vaknar på nytt, sommaren brukar vara varm och skön, hösten är mysig med tända ljus och så. Vintern är mysig när det är snö.
  • Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför? Nej jag tror inte det. Inte om det är snö på vintern men allt slask kan ju bara skrotas.
  • Under vilken årstid fyller du år? Sommaren!!
  • Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset? Ja jag får alltid jordgubbstårta. Ibland grillar vi på kalaset eftersom jag fyller när jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0