Tjejsnack om Relationer

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett? Min mamma. Hon ställer alltid upp. Annars har jag ett x antal vänner som jag vet att jag kan prata med om allt.
  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte? Nej men jag har en krets av vänner osm betyder mer än andra så är det ju bara. Man är ju närmare vissa.
  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande? Ja det har jag nog, inte som jag kan komma på konkret nu iofs. Alla har väl blivit sviken nån gång, mer eller mindre.
  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig? Ja oftast. Jag kan ju va en bitch så...
  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap? Hmm ja, bästa är nog att jag alltid försöker finnas där för mina vänner, sämsta är nog att jag faktiskt kan bli ganska självupptagen oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0