Helg :)

Nu är skolveckan slut för den här gången. Är ganska trött faktiskt. Man orkar inte massa heldagar. Det går väl an när man jobbar men i skolan måste man ju va på hugget HELA tiden, det orkar man inte i längden. Längtar tills jag får börja jobba!! Nu har man ju massa när man kommer hem oxå. Det är det jobbigaste med alltihop... Men just d instutionsdagarna vi läser nu är det inte ås mkt att göra. Lite att läsa bara och inte alltför mycket att skriva. Dessutom löste det ju sig med nästa fredag för min del :) Hade ju redovisningar och sånt då men d gick bra att slippa det och bli godkänd ändå utan att behöva skriva någiot extra som tur va! Så nu kan jag bara se fram mot nästa helg :) Och det gör jag verkligen... Saknar Fia! Och ska bli så kul med Ladies night!!! Som jag sett fram mot det :)

Men imorrn kommer min mamma och min syssling Nicole :) Det ska bli så kul! Saknar dom. Är man van att ha dom omkring sig jämt så blir det ju en omställning helt klart när man inte har det längre ås det ska bli kul!!! Får väl se vad vi ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0