Home sweet home

Då va man hemma i Sörmland igen då. Känns iofs konstigt och säga att Sörmland är mitt hem men det har blivit det på väldigt kort tid. Känns som jag verkligen hör hemma här.
Efter 4 ½ timmes tågresa är jag äntligen hemma! Det värsta va ju på X2000 att det inte fanns nån el i just den vagnen jag satt och min laptop håller inte så bra på bara batteriet så det fick vara utan dator, men då pluggade jag lite istället så det va ju bra! Lyckades läsa ut ena boken så bara en kvar, men d ska nog gå bra.

Har verkligen haft en jättekul helg. I fredags va det ju Ladies Night som jag redan berättat om, i lördags va vi först inne i stan och kollade på modellflyplan som Fias pappa sysslar med, sen gick vi på stan och jag shoppade lite. Bland annat skor och en tunika. Så hyrde vi 3 filmer och köpte godis så på kvällen va det mys som gällde. Men vi såg 2 filmer på lördagkvällen och den tredje på söndagen. Vi va ju tvugna att kolla på Svensson Svensson som hade premiär och sen va d Babbens program som Martin Stenmarck va med i så det kollade vi oxå på. Igår fyllde Fias pappa år så då va d lite kalas och lite folk där. Så trevligt!
Idag åkte jag hem!
Saknar Fia redan, önskar du bodde lite närmare alltså! Men det är snart oktober :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0