Höst deppad

Jag är trött! Känner mig helt slut körd. Jag orkar inte känna mig som jag gjorde hela förra terminen ju... Jag hoppas det vänder för att må så här på grund av skolan är pest och pina. Men hösten får mig iofs att må sämre. Jag är superstressad hel tiden och idag har det känts som jag ska fräsa åt allt och alla. Jag har en hemsk PMS, jag som aldrig brukar känna av det. Jag brukar ha ett hemskt jämt humör ha ha. Men idag har d vart hemskt och mensvärken jag har haft. Jag orkar inte ha det så, hoppas det bara va nu och inte tänker fortsätta såhär. Men jag mår dåligt över allting just nu. Det är väl hösten antar jag brukar alltid bli nedstämd av hösten. Men hoppas jag ska kunna motionera bort det denna hösten. Jag är verkligen motiverad till att motionera nu, det enda jag verkligen är motiverad för. Tänkte ge mig ut och gå snart. Springa ska jag göra imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0