Jag vet varför...

...Folk går med i Jehovas Vittnen. Dom är ju så förbannat trevliga ju. Jag hade besök av dom för några veckor sen och så kom dom idag igen. Aldrig att jag skulle gå med. Jag är för det första inte kristen och skulle aldrig kunna bli. Jag har liksom inget behov av gud i mitt liv känner jag. Sen har jag läst och hört så mycket skit om Jehovas vittnen som jag faktiskt tror på. En utav dem som va här idag hade sin dotter med sig och jag kunde inte låta bli att tänka på den boken jag läste för ett tag sen som handlade om en tjej i Norge vars mamma va Jehovas Vittne och hon led verkligen av det här. Så därför tänkte jag på det när jag såg den här tjejen.

Kommentarer
Postat av: Mallan

När Jehovas vittnen knackar på min dörr öppnar jag glatt och säger: -"Hej, jag har diabetes".
Då försvinner dom snabbare än vinden. Det är nämligen emot deras tro att ta läkmedel som insulin, som jag tar 4 ggr om dagen, annars dör ju jag.
Du kan ju alltid ljuga och säga att du har det eller att du är blodgivare ;)
Ha det gott.
/Mallan

2007-10-01 @ 17:43:06
URL: http://maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0