Stressig läsning

Idag har jag haft världens stressigaste dag känns det som. Först va d bara att gå upp och gå till skolan. Vi skulle till Faktori Museet och ha lite roligt. Och det va det verkligen :) Fick göra lite olika grejer som smida, gjuta och så. Sen hade vi en uppgift på eftermiddagen som faktiskt gick hyfsatt bra att göra, den ska redovisas på fredag :)
Sen gick jag & Mazin hem men fick vända om och lämna Mazins Teknik i Skolan till Pernilla, vad gör man inte för sina kurskamrater. Så jag lovade Mazin att läsa ut min bok ikväll och komma bort med den till henne imorrn. Därav att jag stressat som en dåre med att läsa den ikväll... Men nu är jag faktiskt klar :)
 
image32
Boken som jag knappt vet vad jag läst i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0