Dödast

Va fan gör man uppe så här tidigt? Jag är mer död idag tror jag. Jag har drömt så knasigt i natt och just nu mår jag jätte illa... Bra start på dagen känner jag... Hel dag i skolan idag med eftersom jag missat en lektion och måste ta igen den. Allt känns piss just nu...

Umgicks med bästaste brudarna igår i alla fall. Tror vi va lika trötta allihop ha ha.. Snacka om att skämma ut sig inne på Åhlens ha ha. Höll på att riva hela affären. Och jag dog typ inne på 21:an. Mimmis jävla blomrör ha ha. Det va så jävla kul när hon skulle förklara det där för jag tänkte på nåt helt annat. Som Anna skulle sagt: "Men nu blev det ju snuskigt igen".

Nej dags för skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0