Festis

Nu är jag trött. Hade ingen bra start på dagen igår men det blev bara bättre. Gick ner på stan med Mimmi och Tess, träffade Elin oxå. Hittade en klänning på Gina som jag köpte. Är jättenöjd med den, den är väldigt sommrig. Sen gick jag hem för att göra mig iordning och följa med Elin på förfest. Först gick jag till hennes bror där hon var och gjorde sig iordning. Sen tog vi bussen till Lagersberg och gick hem till Ida och Robin. Där var det en del folk. Trevliga människor helt klart. Bilder kommer upp i bilddagboken snart. Efter att vi varit hos Ida och Robin ett tag tog vi bussen in till stan. Där gick vi till Time Out och hade kul. Sen försvann alla och kvällen slutade väl så där... Va inte hemma så sent vilket va skönt. Men hade i alla fall en trevlig kväll :)


Gick upp tidigt imorse och gick till Mimmi & Tess där vi gick vidare till Lagersberg för att åka till Västerås. Så nu har jag shoppat för den här månaden, nu blir det bröd och vatten ha ha. Nej inte riktigt så men det blir inte mer shoppande i alla fall. Köpte gardiner, vilket jag har tänkt göra länge men nu är det äntligen gjort. Nu ska jag bara putsa fönstren oxå. Får väl se när det blir. Sen köpte jag ljus som jag har gjort ett arrangemang på, blev riktigt snyggt om jag får säga det själv ;) Köpte en söt tröja som, jag hittade oxå. Klädshopping får det nog verkligen va slut på nu känner jag...

Efter att vi vart i Västerås ett bra tag så åkte vi hem och då gick jag och sov en bra stund, behövde verkligen det. Blev inte mnåga timmars sömn i natt ändå...

Men nu är det nog dags för sängen igen...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Snyggt med lila i bloggen!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-26 @ 22:06:05
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0