Onsdag

Idag är huvudet lite bättre i alla fall. Känner av huvudvärken lite fortfarande men det går nog över snart hoppas jag. Ska försöka ta det lugnt ikväll. Tänkte ta mig en joggingtur snart. Får väl se hur mkt jag orkar springa idag men jag kommer ut och rör på mig i alla fall vilket är huvudsaken :)

Idag va det hyfsatt i skolan. Jag är tyvärr väldigt trött på den skiten nu.. Men "bara" 2 månader kvar.... Så är väl bara att göra det som behövs och sen kan jag rikta in mig på sommaren och efter det sista terminen jag pluggar på LÄNGE! Ingen kan fatta hur obeskrivligt skönt det känns!! Efter snart 3 år på högskolan börjar jag faktiskt tröttna, men jag ser ljuset i tunneln som tur är :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nja, jag tror inte det är migrän, har man inte sjukt ont då? Och typ mår illa och sånt? Nu är det föresten bättre, sova på soffan funkade...=)

2008-04-16 @ 20:53:14
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0