Solen

Idag har jag vart hos Mimmi och Tess och legat och stekt lite på deras balkong. Tyvärr får jag ingen färg, men det va skönt i alla fall. Det är sånna här dagar man saknar att man själv inte har balkong, men tur man kan gå dit.

Tyvärr går min hjärna på högvarv. Jag fattar inte att jag inte bara kan acceptera att jag ser ut som jag gör. Visst jag vet att jag inte är jättefet, men jag är inte smal heller. Men jag ser mig nog som större än vad jag är tror jag. Jag fattar inte varför jag känner så egentligen. Jag tror det bottnar i att jag inte känner att jag duger. Jag känner så just nu, jag duger inte. Jag är nog påväg ner i en svacka igen... Fattar inte varför, varför kan jag inte få vara glad.. Jag är ju egentligen glad. Jag har ett bra liv, jag vet ju det egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0