Vänner som försvann

Har funderat en del idag. Det blir så när man städar och är ute och joggar. Jag funderar ju jämt iofs. Jag har ett bra liv. Allt känns faktiskt riktigt bra idag :) Jag har dom bästa vänner man kan ha. Dom vännerna jag har idag är dom jag alltid kan lita på att dom finns där för mig. Ni vet vilka ni är. Sen har jag dom senaste dagarna tänkte på dom vännerna som försvann längs vägen. Det är en del vänner som jag har ansett stå mig väldigt nära som bara har försvunnit. Av dom jag umgås med idag är d bara 3 eller 4 som jag har känt mer än 5 år. Jag kan sakna en del av de här vännerna ibland. Det som jag egentligen tycker är värst är att jag inte har nån direkt från barndomen längre, men det klart alla förändras ju.
Det här är sånt jag funderar en del på. Men jag har ändå dom bästa vännerna som finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0