Världen är liten

Fick än en gång bekräftat att världen är allt bra jävla liten. För ett tag sen fick jag reda på att min kompis dejtat en kille som är kompis med mina fd. vänner. Idag när jag och Kim sitter i skolan vid datorerna och jag surfar runt på lite bloggar så säger Kim helt plötsligt: Känner du henne? Ja jo det är en gammal kompis så det gör jag ju. Ja då visar det sig att hon känner hans kompis. Eller ja lite i alla fall ha ha. Kom fram massa konstiga detaljer där... Hur stor är chansen att mina vänner här känner några jag kännt tidigare liksom... Världen är alldeles för liten!

Kommentarer
Postat av: -Atjo

haha men jäkla kul det var! M. och jag satt och "heeerreeguud":ade oss i telefonen ett bra tag haha

2008-04-08 @ 22:18:39
URL: http://atjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0