Åfesten

Så va den här helgen oxå över. Har haft en jätte kul helg. Jobbade ju i fredags och va väl inte på tipp topp humör men igår va det bättre. Sov ganska länge och sen gick jag upp och mötte Mimmi på stan och vi fixade lite saker. Sen gick jag med henne hem och va där en stund innan det bar ner på stan igen. Först åt vi på subway och sen gick vi till strömsholmen och satte oss. Hade skit kul som vanligt. Jag och Tess blev B1 & B2 ha ha. Sen väntade vi på Nordman. I väntan på dom så såg vi Billy. Det va värre än förra året. Så hemskt alltså... Kommentar överflödig liksom..
Sen vid 23 kom äntligen Nordman efter att vi tittat på fyverkerier. Snyggt men jag är inte så överförtjust i sånt. Men Nordman va bra helt klart, synd att d finns så mkt puckade människor bara.. Efter att Nordman va klar så gick vi hem. Jag skulle ju upp och jobba imorse. Det va segt kan jag säga. Fick inte sova så mycket på grund av att mina katter hade high life i natt. Jätte kul, eller inte. Men det gick bra att jobba i alla fall..

I morrn ska jag jobba 7.30-12.00 sen kommer Anna vid 14.00. Hon ska stanna till onsdag :) Ska bli kul att träffa henne igen. Det va ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jag vet!! Snart tar hon studenten, jag lovar! =) Vi får se om de har tid när du kommer hit nästa gång så får ni oxå ses!

2008-08-18 @ 12:01:26
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Mary

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=96874 bli medlem där och samla påänge så kan du få presentkort på Kicks! :) / Marie

2008-08-18 @ 18:49:59
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0