Åskoväder och plugg

Det är bättre med ryggontet och jag tänkte jobba ikväll. Ska ju jobba hela helgen så jag hoppas verkligen den pallar det.
Igår va jag hos Mimmi & Tess hela dan. Stekte på deras balkong. Fick lite mer färg, alltid lika trevligt. Sen på kvällen kom det världens värsta åskoväder. Satt på balkongen och så rädd som jag blev när det kom en blixt och knall direkt efter va nog längesen jag blev kan jag säga. Fy fan. Jag har sån enorm respekt för åskan. Det va inte kul. Sen gick jag hem i regnet, men det va rätt skönt det med. Tur jag fick låna Tess regnjacka, som iofs va som ett tält men ha ha.

Jag måste börja plugga. Har omtenta 14/8. Det är bara 13 dagar dit. Jag måste verkligen ta tag i mig själv. Vilket är lättare sagt än gjort. Jag vet ju att jag måste klara den här nu. Jag vill bli av med skiten, men det är lika tråkigt för det. Men det är väl lika bra att sätta igång. Det kommer inte bli lättare om jag skjuter upp det. Det vet jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0