Bättre :)

idag mår jag mycket bättre. Sitter här och slö tittar lite på OS och löser Melodikrysset. Boxning är inte riktigt min grej så jag tittar inte så mycket på det egentligen. Ska titta på fotbollsdamernas andra match sen tänkte jag. Sen ska jag ner till stan och skälla på 3. Jag lämnade in min mobil telefon den 16 juli, d är över tre veckor sen nu. Så jävla lång tid ska det väl inte ta att laga en mobil?? Nej jag börjar bli förbannad nu. Jag har inte haft ork eller tid att ta mig ner på stan och skälla innan, men nu blir jag snart galen. Så nu måste jag. Sen ska jag hem till Mimmi. Skulle ju vart privat taxi idag, men behöver inte det. Så vi ska väl bara umgås. Trevligt det med.

Nu är det bara en vecka kvar att jobba, eller 4 dagar blir det. Fattar inte vart den här sommaren har tagit vägen. Den har ju sprungit iväg. Snart är det väl jul igen...

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Vi har en lång skön höst först:D

2008-08-09 @ 10:26:37
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jaa, jag tänkte på det idag med att sommaren är slut nu. Det har gått så himla fort, precis som varje år...=)

2008-08-10 @ 01:29:59
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0