Film tittande

Så har den här dagen oxå gått. Har inte gjort så mycket idag heller. Vi va ute och gick en sväng och kom på att vi ville hyra film. Så vi hyrde två styckna, "Flickan i källaren" och "Juno". Började titta på "Flickan i källaren" när vi kom hem. En av de sämsta filmer jag sett tror jag. Förstod inte mycket, inte va den så äcklig heller. Det skulle ju liksom va en triller. Så den rekomenderar jag inte. Men "Juno" kan jag rekomendera. Riktigt söt film. Så den tycker jag att ni ska se :)

Imorrn ska Anna åka hem :( Men hon åker inte förrän på kvällen så vi ska gå på stan på dan först är det tänkt. Mimmi frågade och självklart ville vi det. Stan är alltid kul.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, Juno, den tyckte jag oxå om! Lite för politiskt korrekt kanske, men så är ju amerikanska filmer. Söt var den i vilket fall!

2008-08-20 @ 03:25:16
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0