Första skoldagen

Idag har skolan börjat. Det va examensarbetet kursen som började idag. Tyvärr måste vi skriva arbetet ihop med nån och eftersom jag mest umgåtts med folk som bara går 4 terminen så känner jag typ ingen så jag får väl hoppas att nån anmäler sig frivilligt att skriva ihop med mig. Jag vet ju ungefär vad jag vill skriva om men får väl se hur det blir.. Förhoppningsvis blir det bra.
Fick tag i henne som jag skulle kollat lägenheten hos i fredags efter att jag, Mimmi & Tess hade varit på stan. Så vi gick dit och kollade. Lägenheten va skitfin, den vill jag verkligen ha. Försökte få tag i graflunds för att boka lägenheten men det gick inte att få tag i nån där så dom skulle ringa mig, men det tror jag vad jag vill om så jag försöker imorrn istället.
Just nu sitter jag hos Mimmi & Tess. Vi va och handlade med Pia förut och så hängde jag med hit. Ska hålla Mimmi sällskap ikväll.
Har ingen skola imorrn så behöver inte gå upp imorrn, förutom för att ringa då... Ska fika med Kim, Tess & Mimmi imorrn, d är väl det som händer imorrn.

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag kan skriva en reklamtext om dig-med egen jingel och allt

2008-08-25 @ 23:58:58
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: CrimsonAnna

Så alla vill skriva arbete med dig;)

2008-08-26 @ 10:16:11
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0