Lillebror

Idag har jag jobbat, men nu är jag ledig i 2 dagar. Det ska verkligen bli skönt. Men jag måste väl ta tag i pluggandet antar jag. Min lillebror är ju här just nu. Han kom igår kväll. då gjorde vi inte så mycket. Umgicks lite bara. Idag har han vart här medan jag har jobbat och när jag kom hem så gick vi till stan och han bjöd mig på mat. Det va gott det. Det va meningen att vi skulle gå tillbaka till stan för att sätta oss på time out och se Elfsborg-GAIS om en timme men det regnar så in i så vet inte om vi gör det. Får se hur det blir. Imorrn ska han i alla fall åka vidare. Men det är kul att han kommer och hälsar på :)

Jag är rätt trött, och det här vädret gör mig ju inte piggare direkt.

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Förstår dig men vi slipper j uvara däckade av värmen:)

2008-08-04 @ 22:46:07
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0