På topp

Nu håller jag på och stressar upp mig själv igen. Det är provet, tvätten, jag glömde min plånbok hos mimmi igår och allt vad det är.. Men jag behöver inte stressa upp mig. Jag vet att jag fixar allt ändå. Jag är bra! Idag har jag ändå en stark dag då jag tycker om mig själv. Det händer inte alltför ofta men just nu ar jag en bra period känner jag. Det är jag glad för. Det är mina vänners förtjänst. Utan dom hade jag aldrig mått så här bra :) Hoppas den här perioden av bra självkänsla håller i sig länge :) Jag är så glad för att jag har ett så bra liv som jag har. Kan inte önska mig ett bättre liv :) Jag har världens bästa vänner, en familj som finns där även om vi inte alltid kommer överens, är snart klar med min utbildning som med all säkerhet kommer ge mig ett bra jobb, just nu ett bra sommarjobb som jag trivs superbra med. Så jag ska aldrig mer klaga. Jag har kommit långt i mitt liv. Jag har flyttat långt bort från all trygghet och fått ett ännu bättre liv. Jag kommer aldrig att ångra min flytt, det är det bästa jag har gjort :)

Nej nu blir d lite mat innan Sveriges första OS-match börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0