Provet gjort

Nu är provet gjort. Jag vet inte alls hur det gick. Det kändes sådär alltså. Kan ju alltid hoppas på det bästa. inte för jag tror på det med den som rättar. Hon letar ju fel istället för rätt. Men får väl se, nästa vecka skulle hon ha rättat det till sa hon. Så efter tisdag så kommer domen nån gång. Annars är d väl bara att göra om den igen. Det är liksom det enda rest jag har efter mina 3 år på högskolan. Det måste jag erkänna att jag är nöjd med. Visserligen har jag gjort en del omprov men jag har alltid klarat dom på andra försöket. Iofs så va det här andra försöket på den här tentan så. Jag kunde ju inte när första omtenta tillfället va. Men nu är det gjort.

Sitter i skolbiblioteket och väntar på Kim. Hon hade ju två prov att göra. Hoppas hon klarar dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0